Office Manager / Mood Manager för framtida uppdrag

Företag i fastighetsbranschen

Ort: Stockholm

Omfattning: Provanställning

Sista ansökningsdag: 2024-05-16


Är du en serviceinriktad, öppen och social person och älskar att vara med där det händer? Då kan denna roll vara något för dig!

Dina Arbetsuppgifter

I rollen som Office & Mood Manager kommer du att ansvara för kontorets trevnad, vara det första mötet mot besökare samt en viktig stödfunktion för dina kollegor.
Du är en central pusselbit i att bidra till en kultur som främjar sammanhållning, samarbete och trivsel på kontoret. Med ett öga för detaljer och en hög servicekänsla skapar du en kontorsmiljö där människor och trivs och vill arbeta. Allt från att tända ljus i vintermörkret och duka fram fika till att organisera aktiviteter och proaktivt se till att allt fungerar. Din vardag är dynamisk och består både av administrativa och praktiska uppgifter.
Att vara utåtriktad och hjälpsam är av stor vikt i denna roll och du bör trivas med en varierande vardag där du inte räds att ta dig an nya utmaningar. Vi ser gärna att du tar egna initiativ, tar vara på dina kreativa idéer och förverkligar dem!

Arbetsuppgifter:

Reception
Välkomna personal och ta hand om externa besökare
Ta emot samt administrera leveranser
Organisera och sköta om allmänna kontorsutrymmen
Beställning av kontorsmaterial
Ansvara för Stockholms-/infomailen
Beställa blommor, tårta etc. till olika situationer (fira födelsedagar, barnafödslar etc.)

Konferensvärd
Uppställning av konferensrum
Duka fram/ta bort fika, frukost, lunch etc. för möten
Projektleda/Projektledarstöd vid event - både interna och externa, större och mindre.
Ansvarig för måndagsfika, med allt från beställning av mat till att rigga teknisk utrustning för mötet

IT
Vara behjälplig med konferensteknik
Administration av kontorets app-lösningar


Kommunikation
Ansvara för den interna kontorskommunikationen
Behjälplig med internkommunikation för de olika interna kanalerna
Kontoret är nytt, modernt och innovativt och delas av tre bolag inom en koncern men som även fungerar och välkomnar besökare från andra delar inom koncernen, en central Stockholmshub/CoWorking-plats.

Din Profil

Att vara utåtriktad och hjälpsam är av stor vikt i denna roll och du bör trivas med en varierande vardag där du inte räds att ta dig an nya utmaningar. Vi ser gärna att du tar egna initiativ, tar vara på dina kreativa idéer och förverkligar dem!

Vi tror att du:
  • Älskar att ge högkvalitativ service
  • Är social och har lätt för att ta kontakt med människor
  • Är en initiativtagare som gärna kommer med nya idéer
  • Trivs i ett varierande arbetsklimat med varierande arbetsuppgifter
  • Har en positiv attityd, är ödmjuk och prestigelös, en förebild helt enkelt
  • Ansvarstagande och självständig
  • Driven/Handlingskraftig
  • Flexibel
  • Välorganiserad/strukturerad
  • Ser lösningar framför problem


Vi Erbjuder Dig

Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning.

Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!

Övrig Information

Placering: Centrala Stockholm
Start: Vid kommande behov
Arbetstid: Kontorstider
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Vår kund har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer att arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos kundföretaget i centrala Stockholm.
Vid eventuella frågor kan du kontakta rekryteringsansvariga, Malin Rangstedt på malin.rangstedt@maxkompetens.se

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Rekryteringsansvarig
Malin Rangstedt
malin.rangstedt@maxkompetens.se