Inköpskoordinator

Maxkompetens

Ort: Stockholm

Omfattning: Provanställning

Sista ansökningsdag: 2023-12-31

Dina Arbetsuppgifter

De olika delarna i rollen:

Som inköpsansvarig har du en mycket viktig roll med ansvarar du för att lagret har rätt sammansättning.
Du kommer ansvara för beställning av varor och bevaka leveranstider samt arbeta med bristlistor.
Ha kontakt med olika speditörer för att ordna med prisvärda leveranser till vårt lager i Täby från våra utländska leverantörer. I arbetet ingår även problemlösning och information till kunder vid leveransproblem.
Fakturering i enlighet med avtal för större installationer.
Att hålla Artikelregistret och Leverantörsregistret uppdaterat ligger också inom ditt ansvarsområde tex att se till att inköpspriser uppdateras i affärssystemet Pyramid när nya prislistor kommer från säljare.
Inventering av lagret tillsammans med kundtjänst.
Beställa kontorsmaterial och packmaterial.
Du kommer också ha ett nära samarbete med dina kollegor inom kundtjänst, service och sälj och stöttar dem med diverse administrativa uppgifter.
Infiniti arbetar med ständiga förbättringar och ser gärna att du kommer med förslag hur din roll och rutinerna kan förbättras.

Din Profil

Till den här tjänsten söker vi en person med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet PYRAMID är meriterande.
Du har goda kunskaper i Office-paketet samt engelska.
Vi fäster mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en driftig och framåt person med initiativförmåga och servicekänsla utöver det vanliga.
Du har ett strukturerat arbetssätt, är lojal och pålitlig och tycker om att ta ansvar.
Du bör vara flexibel och ha förmåga att omprioritera dagen efter de olika behov som uppstår inom administrationen och på kontoret.
Vi önskar även att det finns ett intresse av ekonomifrågor så att du kan hjälpa till med vissa ekonomirutiner vid behov.

Vi Erbjuder Dig

Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med mycket eget ansvar. Det finns möjligheter att på sikt växa i företaget. Du kommer att ingå i ett administrationsteam på sex personer. Vi sitter i trevliga lokaler på Enhagsvägen 9 i Täby.

Övrig Information

Du kommer att vara anställd hos Maxkompetens, men arbeta ute hos vår kund på deras kontor i Täby.
Startdatum: Så snart som möjligt i december.
Omfattning: Deltid 80% de första 6 månaderna med goda chanser till en tillsvidareanställning på 100% hos Infiniti Medical.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Maxkompetens. Vid eventuella frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig, Malin Rangstedt, på malin.rangstedt@maxkompetens.se

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

 
 
Rekryteringsansvarig
Malin Rangstedt
malin.rangstedt@maxkompetens.se
 
För att du ska få den bästa upplevelsen på denna sida så använder vi oss av cookies